WELKOM

U/JIJ BENT VAN HARTE WELKOM OP DEZE BLOG

UIT WELKE GEESTELIJKE STROMING KOMT EVANGELIST VOORDEWIND

UIT WELKE GEESTELIJKE STROMING KOMT EVANGELIST VOORDEWIND

ANTWOORD van Sieberen Voordewind:
Daar komt de lijst aan: Vanaf baby afaan ben ik opgegroeid in samenkomsten. Geen creche of zondagschool maar in alle diensten aanwezig. Mede door de bediening van mijn ouders kwam ik overal en ben door de jaren heen bekend met: Samenkomsten van mijn ouders (Nederlandse Evangelisatiezending, Eerbeek), Pinkstergemeenten (Arnhem, Apeldoorn, enz.), Volle-evangeliegemeenten (Zeist, Dieren, Drachten, Hoogeveen, Hollandscheveld), Baptistengemeenten (Zutphen, Zwolle, Hengelo, Hoogeveen), Johan Maasbach Wereldzending (Den Haag, Zwolle, Utrecht), Bethel Pinksterkerken (o.a. Apeldoorn, Arnhem, Tilburg, Amsterdam, Leeuwarden, Groningen, Hoogeveen), Gereformeerde kerken (Zutphen, Eerbeek, Hoogeveen, Nieuwleusen), 7e dags Adventisten, Noorse Broeders (Terwolde), Vrije groepen, charismatische gemeenten/bedieningen, Leger des Heils (Zeist, Apeldoorn, Hoogeveen), Levensstroomgemeente (Jan Zijlstra, vanaf 1992), De dagelijkse Kapeldiensten op de Bijbelschool (Zeist), De Bron (Oudleusen van Hoekendijk), Evangeliegemeente (Zeist), Evangelische gemeenschap (Hoogeveen), Evangelisatiegemeente Dunamis (Waar ik evangelist was na aangesteld te zijn door de voorganger van de gemeente Filadelfia in Hollandscheveld), enzovoort.... Plaatsen/locaties waar ik gepredikt heb. Heel wat en wat voor vrome mening iemand erover kan hebben; Ik ben er blij mee (Op sommige gemeenten na) en ben geen hokjes denker. Ik predik het evangelie van Jezus Christus als christen. En als ik ergens uitgenodigd wordt om te komen spreken voor jeugd, volwassenen, jeugd en volw. dan kom ik niet (en heb ook nooit gedaan) om ergens eigen voordeel uit te halen. Ik hou van de gemeente omdat de Here Jezus van de gemeente houdt.