WELKOM

U/JIJ BENT VAN HARTE WELKOM OP DEZE BLOG

SIEBEREN VOORDEWIND IN DE BEDIENING

SIEBEREN VOORDEWIND IN DE BEDIENING

Jezus Christus zij eens tegen Zijn volgelingen: “…maar gij zult kracht ontvangen, wanneer de heilige Geest over u komt, en gij zult mijn getuigen zijn…” Handelingen 1:8.

O, het is een groot voorrecht om als christen samen of alleen het evangelie van Jezus Christus te verspreiden in de kracht van de Heilige Geest.


Zoals we lezen in de Bijbel, dat Johannes de Doper de mensen wees op Jezus Christus, zó wijzen vele christenen, waaronder ook ik, de mensen op Jezus Christus. Dat doen we omdat de Bijbel zegt in Johannes 14:6, dat Jezus de Weg is, de Waarheid en het leven. Volgens Handelingen 4:12 is er geen andere naam, waardoor mensen behouden kunnen worden.

En de Basis Bijbel zegt in Handelingen 20:24: “Ik wil blij alles doen wat Jezus van mij vraagt. De taak die Hij mij heeft gegeven, wil ik helemaal afmaken. Die taak is: het goede nieuws van Gods liefdevolle goedheid aan de mensen vertellen.” Dát is mijn roeping en doel van mijn leven totdat ik kan zeggen wat de Bijbel zegt in 2 Timotheüs 4:7: “Ik heb de goede strijd gestreden, ik heb mijn loop ten einde gebracht, ik heb het geloof behouden.”